Saturday, June 19, 2010

kara bulutlar


geldigimden beri demeyeyim, bir iki gun gunesi gordum (gunesi gordum: a film by mahsun kirmizigul) ama epeydir paris'e berbatt bir hava getirmis durumdayim, oyle ki, haziranin 20'sine geldik ve bugun itibariyle sicaklik 15 derece, hava saganak yagmurlu (turu donuna kadar islanmali saganak). pazartesi itibariyle munuh'e dondugumden, bakayim munuh havasi nasil dedim, aa o da ne, orasi da 12-14 derece civari ve bulutlu/yagmurlu cikmasin mi? peki ya benim dondugum cuma aksami itibariyle bulutlu ve yagmurlu havanin yerini parcali bulutluya birakmasi ve cumartesi gunu gunluk guneslik havanin gelecegi haberi? ayni sekilde istanbul'a varmamdan az evvel de hava neredeyse 10 derece birden soguyor ve hatta haftasonu itibariyle firtinalar koparsa kopsun iddialari var.

alin ustumden bu gademisligi, rica ediyorum!

gademis: The gademis figure which ruins a team's success is probably an old survival as well. In ancient times, esp. during crisis a person, called pharmakos, was executed to appease the gods and take all the "bad luck".

(bu arada ingiltere'de yasamak bana yaramadi, hava durumu uzerinden blog post bile yazabilecek kivama gelmisim 9 ayda)

No comments:

Post a Comment