Sunday, June 6, 2010

Sturm und Drang


munih'te uc gunluk innanilmaz yaz havasindan sonra simdi gokyuzunde bulutlar toplanmaya basladi. bu hafta firtina bekleniyormus. acaba ankara'daki gibi dolu yagacak mi beklentisindeyim. beklentisindeyim derken, yagsin istiyorum diyemem, toplu tasima kullanma, yurume gibi durumlar varken insan kafasina buz topu dussun istemiyor tabii.

aslinda bugun canim Ludwig'imin (ikincisi) hayaller satosu/neverland'i Neuschwannstein'a gitmis olmam gerekiyordu. goethe grubunu kacirdim, ulasamadim kendilerine, dolayisiyla kaydolamadim. ben onlari yakalarim yeaa diye dusunup sabahin 6'sinda kalktim, kalktim tren istasyonuna gittim, bu satoya gitmenin hayli karisik oldugu bilgileriyle donandiktan sonra kicima baka baka odaya dondum. sonuc: wagner esintili tablolar -yok. gabriel knight III nostaljisi -yok. grottolar -yok. o zaman ben de haftaya haftasonuna basip paris'e gider miyim? giderim be gamsiz! (yavas git: once yarin hauptbahnhof'tan tren bileti fiyati kontrol et istersen.)

[esasen bu postada dun bayerisches maedchen olarak gecirdigim gunu fotolarla belgeleyip yazacaktim. neyse, kacmiyor ya?]

3 comments:

  1. neuschwanstein'ı bilmem ama civardaki dachau toplama kampına gitmek o kadar zor değil diye biliyorum (böyle deyince de sanki sizi toplama kampına göndermek istermişim gibi oldu). gidip görünüz derim.

    ReplyDelete
  2. editorum benden kurtulmak istiyorsan? :(

    ReplyDelete
  3. reca ederim o nasıl söz; gerekirse gelip sizi oradan kurtarırım bile:) ben o kadar münihlere gönderdik, gezin görün procelere genişşş fikir ufuklarıyla dalın diye şey ediyorum.

    ReplyDelete