Friday, June 11, 2010

yollarda

yasasin, yollara dustum! listening to: Wanderlust King - Gogol Bordello. (oyle bir gaza gelmek ki, interrail bileti alasi olmak. ya da parasi neyse veririm ya! gezecegim ben!)

tamam yalan soyledim, trying to listen to gogol bordello ama actually listening to VUVUZELA! arkadas, bu nasil bir ciledir, nasil bir azimdir? adamlar ilk yarida fire vermeden caldilar vuvuzelayi. peki ben bunu neden dinliyorum? dysleksik olmamla ve 18.47 trenini 16.23 sanmamla alakasi olabilir mi? (olabilir) boylece geldim munchen hauptbahnhop'a saat uc civarinda, o saattir de kafede oturmam ayip olmasin diye gerekli gereksiz urunler al, saga bak sola bak, sonra kafenin wireless'ini kesfet -ve iste buradayiz.

istikamet: paris. PARIS! burada da soundtrack girsin: I love Paris (hem de Ella'dan, baska kimden olacakti?) kisa bir stuttgart aktarmam var, ICE treninden inip TGV'ye binecegim, ki bu da beni heyecanlandiriyor. en son TGV'ye 99 senesinde binmisim, bunlarin simdi yepyeni modelleri cikti, test driver gibiyim.

iki uc tane de not duseyim:

- bugun artik dorduncu deneyisimde ikna oldum ki: munuh'te (belki de tum aLmanya'da?) tuvaletler PARALI. evet, bayagi para verip giriyorsunuz. hatta bir tanesinde kolonya degil ama (zaten onun adi KOLANYA'dir) elinize fisfis sikan kiz bile vardi. ama driedl kiliginda. allahim bazen postmodernizm beni zorluyor.)

- az evvel ucuncu platformdan Dresden'e kalkan tren vardi. insanin binesi gelmiyor.

- ICE trenleri cok havali gorunuyor, neyse ki son dakikada gecen gunku biletcinin yaptigi hatayi telafi edip yer de rezerve ettirdim. munih-stuttgart arasini AYAKTA gitmek de var? -cok gorduk bunlari interrail'de.)


simdi gecirecek yaklasik 1 saat 40 dakikam daha var. yasasin saskinlik!

3 comments:

  1. sevgili okuyucular, gozunuz mu kaldi ne oldu? treni kacirdim!

    ReplyDelete
  2. istasyonda beklerken, üstelik "daha 2 saate yakın zaman var" derken nasıl kaçtı o tren yahu:))

    ReplyDelete