Wednesday, June 2, 2010

why does it always rain on me?

gercekten de biri bunu bana aciklayabilir mi? ingiltere'ye gittik bir kere o hatayi yaptik tamam: yagmur o paketle birlikte geliyor. agva'ya gittik, orada da yagmur yagacagi, firtinalar kopacagi tuttu. peki simdi haziran'da munuh'e gelmisim, ki ozellikle guneyde, avrupa'nin kuzeyinde degil, merkezinde diye sectim bu sehri (tamam bir de ludwig yuzunden) ama o zaman, why does it always rain on me?!

location: munchen
forecast: RAIN RAIN RAIN
temp: 9 celcius

lutfen bu sacmalik sona ersin. gezmek istiyorum. kalan 23 gunu bir sinifta kapali fiil cekerek ve ALPHABET RAP (gercektir) yaparak gecirirsem buradan seri katil cikarim. bak dogum haritama: seri katil yaziyor.

/rant over

5 comments:

  1. alphabet rap videosu. istiyorum. ich mochte.

    ReplyDelete
  2. Şu alphabet rap nasıldır çok merak ettim ya.

    ReplyDelete
  3. hey gidinin ludwig abisi, duygulandırdınız beni gerçekten yahu. öyleyse nymphenburg'a gidilmiştir şimdiye kadar herhalde.

    ReplyDelete
  4. henuz gidemedim, ama yakin sanirim benim kaldigim yere. bir ayaklanayim, niyetim gitmek. geldigimden beri ilk guzel gun buydu.

    ReplyDelete
  5. yakındır yakındır; Schloss Neuschwanstein'ı kaçırmışsınız Ludwig'le hiç temas edemedim demezsiniz sonra.

    ReplyDelete