Monday, June 28, 2010

turkiyem turkiyem, cennettim

benim guzel memleketim -diye giden bir sarkidir bu, omur boyu surecee-eek.

off kafa tam gitmis, turk san'at ve hafif bati muzigine gonderme yapmadan konusamaz hale gelis -hem de bir cumlede IKI TANE BIRDEN.

bu yaziyi artik istanbul'dan yaziyorum. aslinda haftasonu basinda dondum ama populerlik zor, hep mucadele, noblesse oblige kapsaminda uzerime dusenleri (haha) yapmam gerekiyordu. bunlar hep yapildi. guzel bir haftasonu: melo ankara'dan abim gelmis, esis karta kacmis, ostrov izlenmis, frou frou'dan let go dinlenmis. alman kara ve hava sahasindan donus icin daha iyi bir baslangic dusunemiyorum dogrusu (ya da ilk uce girer yaaaaani)

bu sozlerimle, bu blogun da omrunun tukendigini, vadesinin doldugunu uzulerek goruyoruz. yani munuh'te bir gun fazla kalasim yoktu, bilakis, ama temali blog yazmak da daha kolaymis karagozlum.

o halde artik dumeni nothingfjord.blogspot.com a tam kirmanin sirasidir. daha istikrarli olmaya dikkat edecegime dair sozler vererek.

auf wiedersehen!

No comments:

Post a Comment